Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sazka Arena prodala při MS tolik piva jako hospoda za tři roky

Externí autor10. 5. 2004

Během hokejového mistrovství světa se v Sazka Aréně vypilo více než 1500 hektolitrů pěnivého moku, tedy téměř 400 000 piv o objemu 0,4 a 0,3 litru. Například průměrná hospoda Potrefená husa by čepovala tři roky, aby se se dostala na spotřebu arény během šampionátu, uvedla mluvčí Pivovarů Staropramen Simona Krautová.
Během nejnavštěvovanějšího hokejového mistrovství v historii si každý fanoušek dal v Sazka Areně v přepočtu jedno malé pivo. Staropramen desítka o objemu 0,4 litru přišla na 35 korun. “Semifinále se ukázala jako nejžíznivější, prodali jsme téměř 150 hektolitrů,” podotkla Krautová. Zájem byl i o pivní speciály, kterých hokejoví fanoušci zkonzumovali 8000 lahví.
O uhašení žízně fanoušků se staral výčepní systém s více než tříkilometrovým rozvodem, který ústí do 168 rychlovýčepů. Teoreticky dokáže vytočit 1000 piv za minutu. V rekordní přestávce obsluha vytočila 35 hektolitrů za 15 minut, tedy asi 600 piv o obsahu 0,4 litru za minutu.
Hokejoví příznivci během zápasů netišili jen žízeň, ale i hlad. Útrata za občerstvení činila v průměru 180 korun na návštěvníka za zápas. Nejoblíbenější byly párky v rohlíku, cheesburgery a pizzy. Například v klubovém patře či sky boxech se ale podávali i krabi, ústřice a kaviár. Stranou nezůstávalo ani sladké. Podle Krautové se prodalo přes 35.000 zákusků a několik set kilogramů zmrzliny. Nejvíce fanouškům vyhládlo při finále, kdy byla spotřeba jídla největší.

×

SkyNet vyměnil předsedu představenstva a výkonného ředitele

Starší článek

Přenosy z hokeje přitáhly víc diváků než loni

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více