Český rozhlas Brno slaví 80 let od prvního vysílání

10. 5. 2004 10:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Brněnský rozhlas slaví 80 let od zahájení rozhlasového vysílání z Brna a po celý týden umožní svým posluchačům být přímo při vysílání odpoledního pořadu Rendez- vous.
Týden otevřených dveří začne v pondělí a vyvrcholí v sobotu už tradičním Dnem otevřených dveří. Pokusné rozhlasové vysílání z Komárova se v Brně a okolí poprvé ozvalo 10. až 13. května roku 1924, řekla pracovnice rozhlasu Daniela Váchová.
Lidé, kteří přijdou na vysílání odpoledního pořadu, se mohou podle Váchové těšit na hosty z opery Národního divadla v Brně a z řad herců. Ve vysílání se objeví i šéfkuchař, potápěč nebo cestovatelka, uvedla Váchová.
Všem zájemcům pak své brány otevře budova rozhlasu v Beethovenově ulici v sobotu od 09:00 do 17:00. Lidé se budou moci setkat s redaktory a moderátory, bude připravena i řada hudebních vystoupení a besed. „Nebude chybět prohlídka vysílacích studií a možnost zúčastnit se živého vysílání,“ dodala Váchová.
Brněnský rozhlas umožnil svým příznivcům nahlédnout do zákulisí i počátkem prosince, kdy se přišlo podívat přes 2000 lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.