ARBOmedia:Kvůli vyřazení Česka změní reklamu jen zlomek inzerentů

10. 5. 2004 09:05

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kvůli vyřazení Česka ze závěrečných bojů mistrovství světa zřejmě změní motiv reklamní kampaně jen zlomek firem, které spojily svou propagaci s hokejovým šampionátem. „Mezi inzerenty bylo hodně těch, kteří měli různé varianty spotů, ale vlastně jen dva, kteří měli připravené varianty podle toho, jestli Češi uspějí či neuspějí,“ řekl Štěpán Wolde z firmy ARBOmedia, která prodává reklamní čas České televize.
Generální partner mistrovství, automobilka Škoda Auto, dala 7. května do tisku děkovný inzerát českému reprezentačnímu týmu. Jinak kampaň firmy spojená s mistrovstvím světa pokračuje podle mluvčího Jaroslava Černého normálně dál.
Po vyřazení českého týmu zřejmě klesne celková sledovanost hokejových utkání v televizi, což může způsobit mírný pokles reklamních příjmů. „Celková sledovanost určitě klesne, ale ne nijak dramaticky,“ uvedl dříve Wolde. Zájem o hokej je trvalý, takže úbytek diváků nebude velký, dodal mluvčí ČT Martin Krafl.
Z hokejových přenosů se těšila největší divácké přízni právě utkání českého týmu. V minulém týdnu představovala prvních deset nejsledovanějších pořadů na ČT2.
ARBOmedia již dříve odhadla, že reklamní výdaje firem v médiích v souvislosti s mistrovstvím světa v ledním hokeji by se mohly pohybovat kolem 500 milionů korun. Šampionát bude v tomto směru jednou z nejsilnějších událostí v roce a promítne se i do růstu celkových letošních reklamních výdajů, uvedl Wolde.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.