Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ARBOmedia:Kvůli vyřazení Česka změní reklamu jen zlomek inzerentů

Externí autor10. 5. 2004

Kvůli vyřazení Česka ze závěrečných bojů mistrovství světa zřejmě změní motiv reklamní kampaně jen zlomek firem, které spojily svou propagaci s hokejovým šampionátem. “Mezi inzerenty bylo hodně těch, kteří měli různé varianty spotů, ale vlastně jen dva, kteří měli připravené varianty podle toho, jestli Češi uspějí či neuspějí,” řekl Štěpán Wolde z firmy ARBOmedia, která prodává reklamní čas České televize.
Generální partner mistrovství, automobilka Škoda Auto, dala 7. května do tisku děkovný inzerát českému reprezentačnímu týmu. Jinak kampaň firmy spojená s mistrovstvím světa pokračuje podle mluvčího Jaroslava Černého normálně dál.
Po vyřazení českého týmu zřejmě klesne celková sledovanost hokejových utkání v televizi, což může způsobit mírný pokles reklamních příjmů. “Celková sledovanost určitě klesne, ale ne nijak dramaticky,” uvedl dříve Wolde. Zájem o hokej je trvalý, takže úbytek diváků nebude velký, dodal mluvčí ČT Martin Krafl.
Z hokejových přenosů se těšila největší divácké přízni právě utkání českého týmu. V minulém týdnu představovala prvních deset nejsledovanějších pořadů na ČT2.
ARBOmedia již dříve odhadla, že reklamní výdaje firem v médiích v souvislosti s mistrovstvím světa v ledním hokeji by se mohly pohybovat kolem 500 milionů korun. Šampionát bude v tomto směru jednou z nejsilnějších událostí v roce a promítne se i do růstu celkových letošních reklamních výdajů, uvedl Wolde.

×

Euro 2004 téměř vyprodané

Starší článek

Nejznámější polský válečný zpravodaj zahynul v Iráku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více