Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ztráta reklamní skupiny Interpublic se téměř zdvojnásobila

Externí autor7. 5. 2004

Ztráta americké společnosti Interpublic Group, která je druhou největší skupinou reklamních agentur na světě, se v prvním čtvrtletí téměř zdvojnásobila. Oznámila to firma s tím, že výsledky byly zasaženy náklady na restrukturalizaci jejích aktivit.
Ztráta společnosti, která vlastní například reklamní agentury McCann-Erickson a Foote, Cone & Belding, se v prvním kvartálu prohloubila na 16,9 milionu dolarů z 8,6 milionu ve stejném období loňského roku. Tržby sice stouply na 1,40 miliardy dolarů z předchozích 1,32 miliardy, firma však v oživení i nadále zaostává za konkurenty Omnicom Group a WPP Group.
Společnost Interpublic přestala poskytovat podrobnější odhady zisku, v minulém čtvrtletí si však stanovila několik dlouhodobějších cílů, které zahrnují dosažení provozní marže 12 až 15 procent a kapitálové návratnosti 15 až 22 procent, napsala agentura Reuters.
Analytici se domnívají, že trh s reklamou by letos mohl zažít skvělý rok, a to mimo jiné díky olympijským hrám, mistrovství Evropy ve fotbale a vysokým politickým reklamním výdajům před prezidentskými volbami ve Spojených státech.

×

ČT zažalovala mediální radu kvůli dvoumilionové pokutě

Starší článek

Nový časopis o bydlení

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více