Na Slovensku nejprodávanější Nový čas, Pravda předběhla Sme
Nejprodávanějším slovenským deníkem byl také v březnu Nový čas. Podle auditu prodeje, které poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC, se v březnu na druhé místo vrátil list Pravda, který měl vyšší prodej než jeho hlavní konkurent deník Sme. Statistika však nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje ABC neposkytují.
V březnu se podle auditu ABC nejlépe prodávaly deníky Nový čas (v průměru 156 779 prodaných výtisků denně), Pravda (77 095) a Sme (74 058). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (26 052) a deník Národná Obroda (13 210), který pokračuje v dlouhodobém poklesu prodejnosti.
Vydavatel listu Sme, společnost Petit Press, vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se v březnu prodalo v průměru 28 801 kusů. Petit Press, které je součástí nakladatelského domu Verlagsgruppe Passau, pohltilo začátkem tohoto týdne další regionální list – Košický večer, který bude od června vycházet jednou za týden po názvem Večer.
Všechny sledované deníky zaznamenaly v březnu mírný meziměsíční pokles prodeje.
K mnohem výraznějším změnám v pořadí došlo mezi týdeníky. Časopis Plus 7 dní, který byl dlouholetým leaderem trhu, vystřídal na prvním místě Nový čas pre ženy, jež vydává stejná společnost jako nejprodávanější deník. Nový čas pre ženy si v březnu koupilo v průměru 205 709 lidí týdně a Plus 7 dní dokázal prodat 186 228 výtisků. Následovaly časopisy Život (141 736), Eurotelevízia (130 224), Šarm (102 128), Slovenka (71 991), Telemagazín (63 992), maďarsky psaný Vásarnap (35 727) a TV Oko (20 231). Další významné slovenské týdeníky Markíza, Live! a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.