Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Slovensku nejprodávanější Nový čas, Pravda předběhla Sme

Externí autor7. 5. 2004

Nejprodávanějším slovenským deníkem byl také v březnu Nový čas. Podle auditu prodeje, které poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC, se v březnu na druhé místo vrátil list Pravda, který měl vyšší prodej než jeho hlavní konkurent deník Sme. Statistika však nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje ABC neposkytují.
V březnu se podle auditu ABC nejlépe prodávaly deníky Nový čas (v průměru 156 779 prodaných výtisků denně), Pravda (77 095) a Sme (74 058). Následovaly maďarsky psaný list Új Szó (26 052) a deník Národná Obroda (13 210), který pokračuje v dlouhodobém poklesu prodejnosti.
Vydavatel listu Sme, společnost Petit Press, vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se v březnu prodalo v průměru 28 801 kusů. Petit Press, které je součástí nakladatelského domu Verlagsgruppe Passau, pohltilo začátkem tohoto týdne další regionální list – Košický večer, který bude od června vycházet jednou za týden po názvem Večer.
Všechny sledované deníky zaznamenaly v březnu mírný meziměsíční pokles prodeje.
K mnohem výraznějším změnám v pořadí došlo mezi týdeníky. Časopis Plus 7 dní, který byl dlouholetým leaderem trhu, vystřídal na prvním místě Nový čas pre ženy, jež vydává stejná společnost jako nejprodávanější deník. Nový čas pre ženy si v březnu koupilo v průměru 205 709 lidí týdně a Plus 7 dní dokázal prodat 186 228 výtisků. Následovaly časopisy Život (141 736), Eurotelevízia (130 224), Šarm (102 128), Slovenka (71 991), Telemagazín (63 992), maďarsky psaný Vásarnap (35 727) a TV Oko (20 231). Další významné slovenské týdeníky Markíza, Live! a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.

×

Nové album Richarda Müllera vede hitparádu nejprodávanějších alb

Starší článek

ČRo bude spoty před eurovolbami vysílat i na stanici Vltava

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více