Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT: Zápas Čechů s Američany překonal divácký rekord šampionátu

Externí autor7. 5. 2004

Čtvrtfinálové utkání České republiky se Spojenými státy se stane pravděpodobně nejsledovanějším televizním přenosem z hokejového mistrovství světa. Ve středu večer ho sledovalo téměř 44 % lidí, kteří měli zapnuté televizory. Přímý přenos České televize si tak nenechalo ujít téměř 2,7 milionu dospělých diváků a 147 000 dětí.
Vzhledem k tomu, že čeští hokejisté klíčový čtvrtfinálový zápas nezvládli a z turnaje vypadli, však už další divácký rekord asi nepadne, míní mluvčí České televize Martin Krafl.
Na sledovanost měl bezprostřední vliv i dramatický průběh utkání. Například počet dospělých diváků neustále stoupal. Nejvíce jich vidělo třetí třetinu, prodloužení a penaltový rozstřel – více než 38 procent. Nejméně dospělých, přes 17 procent, naopak sledovalo závěrečné hokejové studio, které shrnulo napínavý zápas se smutným koncem pro všechny fanoušky českého mužstva.
Největší sledovanost mělo předtím utkání českého týmu s Kanadou, které sledovalo téměř 38 procent diváků. Bylo mezi nimi 2,26 milionu dospělých a 131 000 dětí.
Kromě hokejových televizních přenosů zaznamenala ČT také zájem o speciální webové stránky šampionátu www.hokej04.cz, které připravila ve spolupráci se sportovním serverem ČTK www.sportovninoviny.cz. Návštěvníci webu si dosud prohlédli přes tři miliony stránek.

×

Policie a žalobkyně: Vysílání “majora Zemana” není trestný čin

Starší článek

Ross a Rachel se na závěr Přátel dali dohromady

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více