Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Šumpersku začal vycházet nový list Týden na severu

Externí autor7. 5. 2004

Regionální noviny Týden na severu začaly v dubnu vycházet na Šumpersku. Čtyřiadvacetistránkový týdeník chce podle šéfredaktora Jiřího Marečka zaplnit mezeru na místním mediálním trhu. Na Šumpersku několik let vycházel týdeník Moravský sever, který ale nakonec skončil pod křídly Olomouckého dne z vydavatelství Vltava-Labe-Press.
“Především reagujeme na absenci ryze regionálního týdeníku na místním trhu. Podobně, jako je tomu v jiných západoevropských zemích, kde souběžně vycházejí celostátní periodika a noviny krajského a regionálního formátu, považujeme i my takový model za funkční,” řekl Mareček.
Redakční tým Týdne na severu tvoří pětice redaktorů. Týdeník podle Marečka vychází v šestitisícovém nákladu. List vydává šumperská společnost Jam Promotion, jejímž jednatelem je bývalý majitel Moravského severu Dušan Slavík.
“Čísla o prodejnosti v tuto chvíli analyzujeme. Nicméně je zřejmé, že prodej má pozvolnou, ovšem zjevně stoupající úroveň,” uvedl Mareček.
V uplynulých letech v Olomouckém kraji postupně vycházelo a zaniklo několik regionálních novin. Tradiční Hanácké noviny, které od začátku 90. let minulého století kromě Olomoucka zpravodajsky pokrývaly i další čtyři bývalé okresy Olomouckého kraje, se později sloučily s Olomouckým dnem. Podobný osud poté potkal také Moravský sever, Hranický týden, Prostějovský týden a Nové Přerovsko. Denní náklad Olomouckého dne se nyní pohybuje kolem 25 000 výtisků.

×

ARBOmedia: Vyřazením českého týmu zřejmě mírně klesnou příjmy z reklamy

Starší článek

Společnost Playboy ztrojnásobila čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více