Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Šumpersku začal vycházet nový list Týden na severu

Externí autor7. 5. 2004

Regionální noviny Týden na severu začaly v dubnu vycházet na Šumpersku. Čtyřiadvacetistránkový týdeník chce podle šéfredaktora Jiřího Marečka zaplnit mezeru na místním mediálním trhu. Na Šumpersku několik let vycházel týdeník Moravský sever, který ale nakonec skončil pod křídly Olomouckého dne z vydavatelství Vltava-Labe-Press.
“Především reagujeme na absenci ryze regionálního týdeníku na místním trhu. Podobně, jako je tomu v jiných západoevropských zemích, kde souběžně vycházejí celostátní periodika a noviny krajského a regionálního formátu, považujeme i my takový model za funkční,” řekl Mareček.
Redakční tým Týdne na severu tvoří pětice redaktorů. Týdeník podle Marečka vychází v šestitisícovém nákladu. List vydává šumperská společnost Jam Promotion, jejímž jednatelem je bývalý majitel Moravského severu Dušan Slavík.
“Čísla o prodejnosti v tuto chvíli analyzujeme. Nicméně je zřejmé, že prodej má pozvolnou, ovšem zjevně stoupající úroveň,” uvedl Mareček.
V uplynulých letech v Olomouckém kraji postupně vycházelo a zaniklo několik regionálních novin. Tradiční Hanácké noviny, které od začátku 90. let minulého století kromě Olomoucka zpravodajsky pokrývaly i další čtyři bývalé okresy Olomouckého kraje, se později sloučily s Olomouckým dnem. Podobný osud poté potkal také Moravský sever, Hranický týden, Prostějovský týden a Nové Přerovsko. Denní náklad Olomouckého dne se nyní pohybuje kolem 25 000 výtisků.

×

ARBOmedia: Vyřazením českého týmu zřejmě mírně klesnou příjmy z reklamy

Starší článek

Společnost Playboy ztrojnásobila čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více