Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ARBOmedia: Vyřazením českého týmu zřejmě mírně klesnou příjmy z reklamy

Externí autor7. 5. 2004

Po vyřazení českého týmu na mistrovství světa zřejmě klesne počet lidí, kteří sledují hokejová utkání v televizi, což může způsobit mírný pokles reklamních příjmů. “Celková sledovanost určitě klesne, ale ne nijak dramaticky,” soudí Štěpán Wolde z firmy ARBOmedia, která prodává reklamní čas České televize. Zájem o hokej je trvalý, takže úbytek diváků nebude velký, dodává mluvčí ČT Martin Krafl.
Z hokejových přenosů se těšila největší divácké přízni právě utkání českého týmu. V minulém týdnu představovala prvních deset nejsledovanějších pořadů na ČT2.
Neúspěch Česka na šampionátu se podle Woldeho na reklamních příjmech nepodepíše nijak výrazně, protože domácí výběr už by hrál jen dvě utkání. Sledovanost těchto dvou zápasů může být asi o polovinu nižší, než kdyby Češi pokračovali. U ostatních utkání naopak může sledovanost stoupnout. Diváky mohou přilákat zejména zápasy Slováků, kteří zatím na šampionátu zůstávají ve hře.
“Rozhodně se to projeví,” soudí Tomáš Šmíd z agentury Starcom. Česká televize měla podle něj odhady sledovanosti, které vycházely z minulých mistrovství světa. Zápasy, kde hráli Češi, odhady minimálně o 60 procent překročily. “Myslím si, že vyřazením se to vrátí k tomu, co jsme očekávali,” uvedl Šmíd.
ARBOmedia již dříve odhadla, že reklamní výdaje firem v médiích v souvislosti s mistrovstvím světa v ledním hokeji by se mohly pohybovat kolem 500 miliónů korun. “Šampionát bude v tomto směru jednou z nejsilnějších událostí v roce a promítne se i do růstu celkových letošních reklamních výdajů, i když ne o celou zmíněnou sumu,” uvedl Wolde.

HN, čtk, 7. 5. 2004

×

Anketa: Řetězce zdraží až za několik týdnů

Starší článek

Na Šumpersku začal vycházet nový list Týden na severu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více