Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Konec Přátel v Americe

Externí autor6. 5. 2004

Po deseti letech úspěšného vysílání spadne 6. května za seriálem Přátelé opona. Ať už se k němu stavěli diváci i kritika jakkoli, najde se jen málo takových, kteří nesouhlasí s názorem, že bude velmi těžké vyplnit mezeru, která po jejich skončení v hlavním vysílacím čase televize NBC vznikne.
Předpokládá se, že poslední díl seriálu o šestici mladých lidí bude sledovat 40 až 50 milionů diváků, aby především zjistili, jak to dopadne s rodičovskou dvojicí Rachel a Ross – jestli skutečně skončí jako přátelé nebo jeden v náručí druhého.
“Bude to jeden z nejsledovanějších programů roku. Bude to událost, která bude dominovat konverzacím Američanů,” tvrdí Tim Spengler, špičkový nákupčí televizních programů pro newyorská média.
NBC se snaží vytěžit z finále Přátel co nejvíce. Před posledním dílem tak poběží hodinová retrospektiva dosavadních deseti sezón. Stejný večer se také šest hvězd seriálu – Jennifer Anistonová, Courteney Coxová Arquettová, Lisa Kudrowová, Matt LeBlanc, Matthew Perry a David Schwimmer – objeví v noční talk- show konferenciéra Jaye Lena, která se bude konat v kavárně Central Perk, v níž se pravidelně odehrávala část děje Přátel.
Přátelé se vnutili do amerických domácností v roce 1994 a jejich cílem bylo jen odvést lidi od stresů 90. let. Od té doby se ale jejich vzlety i pády a životní peripetie staly součástí životů milionů Američanů. Popularitu si získali i v dalších zemích včetně Česka, kde seriál vysílá Česká televize.

×

Nejposlouchanějším rádiem ČRo 1, nejčtenější Blesk

Starší článek

Na festivalu Zlatá Praha bude soutěžit 120 pořadů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více