Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Třicetitunový kolos baví hokejové diváky

Externí autor6. 5. 2004

Záběr zamilované dvojice vzápětí orámuje srdce a nápis Kiss me. Pár se políbí, objeví se palec zdvižený vzhůru a hala bouří. A bouří ještě víc, když se na obrazovce obří kostky pod stropem Sazka Areny objeví odvážné záběry roztleskávaček, nebo je odhalen spící fanoušek. Zábavu střiženou podle amerického stylu ze zámořských arén nabízí videokostka návštěvníkům hokejového mistrovství světa nepřetržitě.
Třicetitunový kolos zabírá plochu bezmála 136 metrů čtverečných. V její obrazové části mohou diváci sledovat nejen průběh utkání, ale také opakované záběry nejzajímavějších situací, a samozřejmě množství speciálně připravených animací. V informační části běží aktuální čas utkání a další údaje a statistiky z právě hraného utkání.
“Inspirovali jsem se v evropských i zámořských halách. A samozřejmě jsme přidali své vlastní nápady,” popsal program videokostky ředitel haly Petr Soukup. Prvotní snahou je pomocí obrazovky vytvořit v aréně co nejlepší atmosféru. Ne vždy se ale nabídka setkala s kladnou odezvou. “Někteří starší členové Mezinárodní hokejové federace si stěžovali, že některé záběry roztleskávaček byly až příliš odvážné, a dokonce hrozili pokutou, pokud je nestáhneme,” přiznal Soukup. Na rozdíl od členů IIHF ale hala při takových záběrech bouřila nadšením.
A stejný ohlas měly i další různé animace – obrázky vyzývající k fandění, tleskání, úsměvům. Největší úspěch ale má bezesporu výzva Kiss me. A největší aplaus sklízejí páry, které netvoří on a ona. Polibek si tak za asistence kamer a za velkého nadšení tribun vyzkoušeli známý rocker Ondřej Hejma a moderátor Vladimír Čech. Naopak se dvěma příslušníky Policie ČR nehnul ani nespokojený pískot diváků.
O chod kostky a všechny další audiovizuální technologie se stará čtyřicet lidí, kteří zpracovávají obraz ze šestnácti kamer. Výrazným technickým doplňkem kostky je takzvaný poprsník, osmdesát centimetrů široký a tři sta dvacet metrů dlouhý digitální displej kolem hlediště, který nabízí další množství světelných a obrazových efektů. “Hokej je nejen sport, ale také show. I pomocí kostky se snažíme v hale vytvářet a držet atmosféru a pracovat s publikem,” uvedl Soukup.

Jak režie na kostce vyplnila přerušení hry v utkání USA – Dánsko

opakovaný záběr akce 12
výzva “fandíme” 3
výzva “zpívej” 1
ruce vyzývající k tleskání
(několik variant) 18
líbání (Kiss me) 7
stylizovaný rám televize 6
taneční soutěž 4
úsměv dne 2
síň slávy 1
fanoušek utkání 2
jiné žertovné obrázky
(utahující si z fanoušků) 10

Hospodářské noviny, 6. 5. 2004, autor: (žak, kay)

×

Češi stále více nakupují počítačové hry přes internet

Starší článek

Majitelé karet Visa mohou získat zájezd na olympiádu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Pixabay.com

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více