Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

GfK: Lidé očekávají od lékárníka radu a příjemné vystupování

Externí autor6. 5. 2004

Lidé očekávají od lékárníka především odbornou radu při výběru léku a příjemné vystupování. Vyplynulo to z dubnového průzkumu společnosti GfK Praha. Dotázaní většinou souhlasili s tím, aby volně prodejné léky byly jen v lékárnách. Stejný názor má i Česká lékárnická komora. Zákon umožňuje prodávat mimo lékárny například léčivé čaje, přípravky na průjem a vitaminy.
Pro každého druhého je při výběru lékárny důležitá ochota a příjemné vystupování lékárníka. Téměř polovina lidí počítá s tím, že jim lékárník pomůže s výběrem léku a že se jim poskytne také informace o cenách.
Při výběru lékárny dávají lidé přednost zařízením v nejbližším okolí. Více než čtvrtina jde s receptem do lékárny v blízkosti navštíveného lékaře, pětina v místě bydliště a čtyři procenta blízko pracoviště.
Svoji oblíbenou lékárnu má každý šestý Čech, každý osmý navštěvuje lékárny nahodile. Nižší ceny za stejný lék ovlivňují při výběru lékárny jen šest procent lidí. Slevy a akce jsou důvodem k návštěvě konkrétní lékárny pro dvě procenta lidí.
Nahodile volí lékárnu spíše mladší lidé, loajální k určité lékárně jsou starší občané, kteří také častěji vyžadují aktivní přístup lékárníka a jeho doporučení.
Pětina dotázaných soudí, že volně prodejné léky by měly být i v hypermarketech a supermarketech, 15 procent lidí by si je rádo kupovalo i u benzinových pump, desetina v prodejnách potravin.

×

ČT2 minulý týden předčila Primu i ČT1

Starší článek

Firma CME oznámila čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více