Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Vyšší prodej hudby pomohl firmě Bertelsmann k zisku

Externí autor5. 5. 2004

Německá mediální společnost Bertelsmann se v prvním čtvrtletí letošního roku vrátila zpět k zisku díky silnému výkonu hudební divize. Reklamní trh však zatím zůstává nejistý, a firma se tak odmítla blíže vyjádřit k výhledu na celý letošní rok. Provozní zisk společnosti za tři měsíce do konce března činil 111 milionů eur ve srovnání s loňskou ztrátou 75 milionů eur, informoval finanční ředitel Siegfried Luther. Celkové tržby čtvrté největší mediální skupiny na světě se snížily o čtyři procenta na 3,79 miliardy eur. Důvodem byly slabý dolar, který snížil hodnotu tržeb z USA, a prodej části majetku. Čistý zisk se vyšplhal na 31 milionů eur z loňské ztráty 397 milionů eur. Firma dodala, že k lepším výsledkům přispěla hlavně hudební divize BMG, do jejíž stáje patří zpěvačka Britney Spearsová, popová královna Alicia Keysová či rapová skupina Outkast. BMG je nyní uprostřed procesu spojení s hudební divizí japonské Sony. Bertelsmann již dříve uvedl, že v letošním roce hodlá zvýšit provozní zisk z loňských 1,1 miliardy eur, bližší údaje však neposkytl. Luther dnes tento výhled zopakoval, současně však upozornil, že je těžké odhadnout další vývoj trhu s reklamou v televizi a časopisech.
Firma vlastní největší evropskou televizní společnost RTL Group, která se na celkových tržbách skupiny podílí 40 procenty. Divize časopisů Gruner + Jahr k celkovým tržbám přispívá 20 procenty, napsala agentura Reuters.

×

ČT zveřejnila na internetu výsledky kontroly v brněnském studiu

Starší článek

Senátoři chtějí prosadit, aby poplatky ČT a ČRo neplatili lidé bez přijímačů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více