Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

ČT: Duel ČR a Kanady sledovalo v televizi 56 % diváků

Externí autor5. 5. 2004

Přímý televizní přenos utkání českých a kanadských hokejistů na světovém šampionátu sledovalo 56 procent diváků, kteří měli v pondělí večer zapnuté televizory. Na druhý program České televize se v tu dobu dívalo 2,26 milionu dospělých diváků a 131 000 dětí, oznámil mluvčí stanice Martin Krafl.
Předtím měl největší sledovanost z přenosů ze šampionátu jen zápas s Německem, který vidělo 1,88 milionu diváků. Mluvčí poznamenal, že i mnozí další diváci si z pondělní nabídky vybrali program veřejnoprávní televize. Další díl seriálu Místo nahoře si nenechalo ujít zhruba deset procent diváků.
Zájem diváků o vysílání přenosů z hokejového mistrovství se podle Krafla projevil i v rekordní návštěvě teletextu ČT. Nejčastěji diváci navštěvovali teletextové stránky programu ČT2, který vysílá sportovní zpravodajství.
“Poprvé v historii registruje ČT více než 20 milionů přístupů na jeden teletext během jednoho týdne,” uvedl Krafl. Teletextu ČT2 v uplynulém týdnu využilo 1,6 milionu lidí, teletext na ČT1 sledovalo 1,9 milionu diváků.

×

Společnost Metro bude v New Yorku zdarma vydávat noviny

Starší článek

Soukromé televize a rádia založily vlastní asociaci

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více