Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Prezidentský kandidát Kerry zahájil televizní kampaň

Externí autor4. 5. 2004

Zatímco prezidentský kandidát amerických demokratů John Kerry zahajuje rozsáhlou televizní reklamní kampaň v hodnotě 25 milionů dolarů, jeho republikánský soupeř, prezident George Bush se v pondělí vydal na dvoudenní předvolební cestu autobusem po klíčových státech Michigan a Ohio.
Při zastávkách v obou průmyslových státech, kde za jeho vlády vzrostla nezaměstnanost, Bush kritizoval Kerryho jako “rozhazovače” a člověka, který “zvýší Američanům daně”. Prezident musí mluvit jasně a myslet vážně to, co říká, dodal Bush, jehož kampaň se snaží Kerryho líčit jako váhavce a tradičního demokrata zvyšujícího daně a státní výdaje.
Kerryho kampaň zase začíná vysílat dva minutové šoty po tři týdny v 19 amerických státech, ve kterých odborníci očekávají v listopadových volbách těsný výsledek. Šoty líčí Kerryho jako vojáka ve Vietnamu, v pozdější roli prokurátora i jako současného senátora. Cílem šotů je podle pozorovatelů právě smazat dopad útoků Bushova týmu, který ho vykresluje jako nerozhodného politika.
Cesty autobusem patří k tradičním prvkům amerických předvolebních kampaní a mají ukázat kandidáta v těsném kontaktu s voliči. Bushova karavana čítá osm autobusů – jeho autokar o třech místnostech, náhradní vůz, autobus osobních strážců a čtyři autobusy s novináři. Voliči v Michiganu i Ohiu jsou tradičně těsně rozdělení mezi demokraty a republikány.

×

CCB Finance s logem mateřské Santander Consumer Finance

Starší článek

Pivo se stále více stáčí do sudů, pije se častěji v hospodách

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více