Z přenosů hokejového MS diváky lákají nejvíce zápasy českého týmu

4. 5. 2004 09:05

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přenosy zápasů českých reprezentantů i v uplynulých dnech nejvíce lákaly televizní diváky, kteří sledovali na obrazovkách České televize mistrovství světa v ledním hokeji. Páteční zápas s Rakouskem sledovalo 1 372 000 diváků, nedělní duel se Švýcarskem dokonce 1 554 000 diváků, informoval mluvčí ČT Martin Krafl.
Ze všech dosud odvysílaných zápasů z hokejového mistrovství však měl největší sledovanost zápas s Německem, který vidělo 1 883 000 lidí. „V publiku všech přenosů jednoznačně dominovali muži nad ženami,“ uvedl Krafl. Utkání hokejových reprezentantů s Rakouskem sledovalo například dvakrát více mužů než žen.
Hokejové fanoušky podle Krafla zaujaly také speciální internetové stránky www.hokej04.cz, které ČT připravila ve spolupráci se serverem www.sportovninoviny.cz. „Návštěvníci webu si prohlédli už téměř dva miliony stránek,“ dodal Krafl.
Stránky nabízejí kromě informací ze šampionátu také deníky televizních hokejových moderátorů i možnost stažení půlminutových obrazových ukázek z televizního hokejového vysílání.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení