Tři miliony diváků sledovaly druhý finálový koncert SuperStar

4. 5. 2004 09:05

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přímý přenos druhého finálového koncertu soutěže Česko hledá SuperStar, kterou pořádá televize Nova, sledovalo v neděli rekordních 3,01 milionu diváků, informoval mluvčí Novy Dan Plovajko. O tom, kdo z devíti zúčastněných finalistů bude vyřazen z dalších bojů o vítězství v soutěži SuperStar, hlasovalo 638 932 lidí. Hlasující diváci mohli ze svých mobilních telefonů zasílat textové zprávy nebo hlasovat telefonicky.
Jako poražený tentokrát z pražského Sky Clubu Brumlovka odešel devatenáctiletý student Petr Poláček, svůj hlas mu dalo pět procent hlasujících diváků.
Zbylé finalisty čeká ještě sedm kol soutěže, jejíž vítěz bude znám 20. června. Šanci na vítězství, které přinese možnost natočit debutové album u vydavatelství BMG, stále mají Sámer Issa, Martina Balogová, Petra Páchová, Aneta Langerová, Julian Záhorovský, Šárka Vaňková, Stanislav Dolinek a Tomáš Savka.
Příští finálové kolo soutěže se na Brumlovce uskuteční v neděli. Osm zbylých finalistů bude zpívat písně známé z českých i zahraničních muzikálů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.