Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Microsoft uvedl nový ochranný software

Externí autor4. 5. 2004

Koncern Microsoft uvedl včera nový software na ochranu autorských práv. Podle tiskového vyjádření podniku systém umožňuje, aby si uživatelé na určitou dobu pronajali určité písně nebo filmy. Po tuto dobu si je budou moci přehrávat na přenosných přehrávačích, mobilních telefonech nebo na domácích multimediálních přehrávačích.
Technologie správy autorských práv digitálních médií (DRM) chrání obsah takto pronajatých děl před piráty, informoval mluvčí Microsoftu Jason Reindorp. Novinka neomezuje žádný film ani hudební nahrávku určitým počtem přehrání, jde jen o časové omezení.
S novou technologií si tak může uživatel vypůjčit několik filmů na dlouhou cestu, stáhnout si je na přenosný přehrávač a sledovat je po celou dobu, na kterou si pronájem zaplatil. Nová technologie však bude pracovat pouze na nových přenosných přehrávačích, které by se měly na trh dostat během příštích dvou až tří měsíců.
“V tuto chvíli všechny současné modely předplatného, které jsou na trhu, jsou omezeny tím, že je nelze použít mimo počítač,” dodal mluvčí. Zájem o využití nové technologie pro svá díla již vyjádřilo několik společností, včetně firmy Walt Disney, Time Warner, ale i takové podniky jako je Napster firmy Roxio.
Firma Microsoft podle zpravodajského serveru Infoworld doufá, že novým systémem licencování médií sníží v této oblasti výrazný náskok služby iTunes firmy Apple, která používá vlastní systém ochrany hudebních nahrávek.

Hospodářské noviny, 4. 5. 2004, autor: (haf, čtk)

×

Západní studenti mají největší zájem o L’Oréal, BMW a Coca-Colu

Starší článek

České firmy prorážejí u zahraničních řetězců

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více