Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Německá ProSieben ve čtvrtletí opět se ziskem

Externí autor3. 5. 2004

ProSiebenSat.1 Media, největší německá společnost provozující televizní vysílání, vytvořila v prvním čtvrtletí zisk před zdaněním 43 milionů eur. Ve stejném období loni vykázala ztrátu 29 milionů eur. Výsledek potvrdil, že se zlepšila situace na trhu s reklamou. Lepší výsledek přičítá ProSieben kombinaci vyšších tržeb a kontrole nákladů. Zisk před započtením úroků, daní, vlivu devizových kurzů a bez odpisů dosáhl 69 milionů eur. Na této úrovni vytvořila ProSieben za leden až březen minulého roku zisk 0,3 milionu eur. Čtvrtletní tržby ProSieben se zvýšily o šest procent na 436 milionů eur. Tržby se vyvíjely v souladu s firemním odhadem, společnost očekávala růst o jednociferná procenta. ProSieben poprvé vůbec vykázala výsledky hospodaření vypracované podle mezinárodního standardu IFRS. Loňské údaje pro srovnání jsou proto přepočteny podle nové metodiky. Zisk před zdaněním vytvořily všechny čtyři kanály, které ProSieben provozuje. Jde o ProSieben, Sat.1, zpravodajský kanál N24 a Kabel 1. Společnost minulý měsíc oznámila, že ve čtvrtletí získala zpět první pozici na německém reklamním trhu, když překonala rivala RTL Group. ProSieben předpokládá, že jí letos za celý rok zisk vzroste. Společnost zopakovala, že letos očekává stabilní příjmy z reklamy, napsala agentura Reuters.

Zavřít reklamu

Společnost Aero Vodochody má nového mluvčího

Starší článek

Západní studenti mají největší zájem o L’Oréal, BMW a Coca-Colu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.