Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Toyota mění strategii značky

Externí autor3. 5. 2004

Japonská automobilka Toyota od května radikálně mění pozicionování své značky. Od nynějška se hodlá vedle komunikace kvality, jež byla jejím tradičním benefitem, soustředit na propagaci designu svých vozů. Se značkou Toyota také bude spojen nový slogan: “Today Tomorrow Toyota”. Záměr vedení třetího největšího výrobce automobilů na světě se významně dotkne také českého zastoupení. Toyota podle slov svého marketingového ředitele Jana Klápy výrazně navýší investice do reklamy, zejména do nákupu televizního času. Komunikace image bude mít také navrch nad taktickými kampaněmi.
Cílem změn je zvýšení podílu na evropském trhu, který je dlouhodobě pro Toyotu strategickým teritoriem. Většina modelů určená pro evropské zákazníky je vyráběna přímo v Evropě. Zanedlouho k nim přibude také malý vůz B-Zero, vyráběný ve společné továrně s francouzským automobilovým koncernem PSA v Kolíně.
Česká Toyota investovala v roce 2003 do nákupu reklamní plochy v médiích podle monitoringu A-Connectu přes 105 mil. korun, z toho téměř polovina rozpočtu připadla na tiskovou reklamu.

-Jindřich Jirásek-

×

Americký hudební trh chytá druhý dech, český klesá

Starší článek

ČSA vypsaly tendr

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více