Sledovanost TV klesla

3. 5. 2004 09:05

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

V prvním čtvrtletí 2004 klesla průměrná sledovanost televize obyvateli České republiky na 3 hodiny a 59 minut denně. TV sledují více ženy (4 hodiny a 13 minut), což je půl hodiny méně než u mužů. O polovinu nižší sledovanost dosáhli muži ve věku 15 až 24 let, ti sledovali TV jenom 2 hodiny a 5 minut. Nejsledovanějším pořadem byly Televizní noviny TV Nova ze 4. ledna, které dosáhly rating 45,1 %, což představuje 3,8 mil. diváků.

-ger-

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.