Na letošním mezinárodním veletrhu užitkových automobilů, příslušenství a servisní techniky Autotec v Brně se představí 513 vystavovatelů, což je o desetinu méně než při minulé akci před dvěma lety. O desetinu na 60 000 metrů čtverečních se zmenšila i výstavní plocha veletrhu, vyplývá z informací organizátorů.
Autotec začne na brněnském výstavišti v pátek 4. června odborným dnem. Pro veřejnost bude otevřen od 5. do 9. června. Minulý ročník akce, která je jediným specializovaným veletrhem ve střední Evropě a jedním z pěti na světě, navštívilo přes 70 000 lidí. Autotec se střídá s autosalonem, který byl loni a chystá se opět příští rok.
V Brně budou znovu přítomni zástupci všech významných světových automobilek, někteří z nich se pochlubí aktuálními novinkami. Například italský Fiat poprvé představí veřejnosti nové užitkové vozy Fiat Panda van a pick-up Fiat Strada. Další novinkou bude modifikovaný Peugeot Expert, modernizovaný Citroën Jumpy a nejmenší užitkový Citroën C2 Enterprise. Ve světové premiéře představí společnost Tedom stejnojmenný autobus. Společnost renders představí novou generaci kontejnerových šasi.
Veletrh doprovodí dvě desítky konferencí, seminářů, školení a dalších akcí. Součástí doprovodného programu bude například expozice „100 let klubového motorismu“, která bude po celou dobu veletrhu Autotec umístěna v pavilonu G2. Výstava bude ilustrovat vývoj českých moto- a autoklubů od jejich vzniku v roce 1904 do současnosti. Autotec ve spolupráci s Ústředním automotoklubem a BESIP připravil i školu bezpečné jízdy a ukázky simulátoru nárazu. Novinkou letošního veletrhu by mělo být poradenské a informační centrum pod názvem Čerpací stanice Autotec 2004.
Výstaviště bude pro veřejnost otevřeno vždy od 9:00 do 18:00. Ceny vstupenek se pohybují od 40 do 150 korun.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?