Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Autotec bude s méně vystavovateli a na menší ploše

Redakce MAM27. 5. 2004

Na letošním mezinárodním veletrhu užitkových automobilů, příslušenství a servisní techniky Autotec v Brně se představí 513 vystavovatelů, což je o desetinu méně než při minulé akci před dvěma lety. O desetinu na 60 000 metrů čtverečních se zmenšila i výstavní plocha veletrhu, vyplývá z informací organizátorů.
Autotec začne na brněnském výstavišti v pátek 4. června odborným dnem. Pro veřejnost bude otevřen od 5. do 9. června. Minulý ročník akce, která je jediným specializovaným veletrhem ve střední Evropě a jedním z pěti na světě, navštívilo přes 70 000 lidí. Autotec se střídá s autosalonem, který byl loni a chystá se opět příští rok.
V Brně budou znovu přítomni zástupci všech významných světových automobilek, někteří z nich se pochlubí aktuálními novinkami. Například italský Fiat poprvé představí veřejnosti nové užitkové vozy Fiat Panda van a pick-up Fiat Strada. Další novinkou bude modifikovaný Peugeot Expert, modernizovaný Citroën Jumpy a nejmenší užitkový Citroën C2 Enterprise. Ve světové premiéře představí společnost Tedom stejnojmenný autobus. Společnost renders představí novou generaci kontejnerových šasi.
Veletrh doprovodí dvě desítky konferencí, seminářů, školení a dalších akcí. Součástí doprovodného programu bude například expozice “100 let klubového motorismu”, která bude po celou dobu veletrhu Autotec umístěna v pavilonu G2. Výstava bude ilustrovat vývoj českých moto- a autoklubů od jejich vzniku v roce 1904 do současnosti. Autotec ve spolupráci s Ústředním automotoklubem a BESIP připravil i školu bezpečné jízdy a ukázky simulátoru nárazu. Novinkou letošního veletrhu by mělo být poradenské a informační centrum pod názvem Čerpací stanice Autotec 2004.
Výstaviště bude pro veřejnost otevřeno vždy od 9:00 do 18:00. Ceny vstupenek se pohybují od 40 do 150 korun.

×

Začal fungovat internetový portál EU pro mladé

Starší článek

Čtvrtletní výdaje na reklamu v USA vyskočily

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více