Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ARBOmedia:Kvůli vyřazení Česka změní reklamu jen zlomek inzerentů

Redakce MAM10. 5. 2004

Kvůli vyřazení Česka ze závěrečných bojů mistrovství světa zřejmě změní motiv reklamní kampaně jen zlomek firem, které spojily svou propagaci s hokejovým šampionátem. “Mezi inzerenty bylo hodně těch, kteří měli různé varianty spotů, ale vlastně jen dva, kteří měli připravené varianty podle toho, jestli Češi uspějí či neuspějí,” řekl Štěpán Wolde z firmy ARBOmedia, která prodává reklamní čas České televize.
Generální partner mistrovství, automobilka Škoda Auto, dala 7. května do tisku děkovný inzerát českému reprezentačnímu týmu. Jinak kampaň firmy spojená s mistrovstvím světa pokračuje podle mluvčího Jaroslava Černého normálně dál.
Po vyřazení českého týmu zřejmě klesne celková sledovanost hokejových utkání v televizi, což může způsobit mírný pokles reklamních příjmů. “Celková sledovanost určitě klesne, ale ne nijak dramaticky,” uvedl dříve Wolde. Zájem o hokej je trvalý, takže úbytek diváků nebude velký, dodal mluvčí ČT Martin Krafl.
Z hokejových přenosů se těšila největší divácké přízni právě utkání českého týmu. V minulém týdnu představovala prvních deset nejsledovanějších pořadů na ČT2.
ARBOmedia již dříve odhadla, že reklamní výdaje firem v médiích v souvislosti s mistrovstvím světa v ledním hokeji by se mohly pohybovat kolem 500 milionů korun. Šampionát bude v tomto směru jednou z nejsilnějších událostí v roce a promítne se i do růstu celkových letošních reklamních výdajů, uvedl Wolde.

×

Euro 2004 téměř vyprodané

Starší článek

Nejznámější polský válečný zpravodaj zahynul v Iráku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více