Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk mediální firmy Dow Jones klesl, tržby stouply

Redakce MAM13. 4. 2004

Zisk americké mediální společnosti Dow Jones & Co. se v prvním čtvrtletí prudce snížil ve srovnání se stejným obdobím loňského roku, kdy byl podpořen velkými jednorázovými příjmy. Oznámila to dnes firma, která je vydavatelem listu The Wall Street Journal, ale dodala, že její tržby stouply, protože se zlepšila situace na trhu s reklamou.
Čistý zisk se snížil na 17,8 milionu dolarů z 66,9 milionu před rokem, bez zahrnutí jednorázových příjmů však vzrostl. Zisk činil 22 centů na akcii, takže překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu firmy Reuters Research odhadovali v průměru na 20 centů na akcii.
Tržby se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšily o 12 procent na 401,6 milionu dolarů. Objem inzerce v americké verzi listu The Wall Street Journal stoupl o 6,3 procenta, napsala agentura Reuters.
Společnost očekává, že její zisk ve druhém čtvrtletí přesáhne 30 centů na akcii. Tento odhad je založen na předpokladu, že bude pokračovat růst poptávky po inzerci v americkém vydání listu The Wall Street Journal.

×

Michaela Jílková dočasnou moderátorkou Sedmičky

Starší článek

Mezinárodní federace novinářů odsuzuje únosy reportérů v Iráku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více