Zisk mediální firmy Dow Jones klesl, tržby stouply
Zisk americké mediální společnosti Dow Jones & Co. se v prvním čtvrtletí prudce snížil ve srovnání se stejným obdobím loňského roku, kdy byl podpořen velkými jednorázovými příjmy. Oznámila to dnes firma, která je vydavatelem listu The Wall Street Journal, ale dodala, že její tržby stouply, protože se zlepšila situace na trhu s reklamou.
Čistý zisk se snížil na 17,8 milionu dolarů z 66,9 milionu před rokem, bez zahrnutí jednorázových příjmů však vzrostl. Zisk činil 22 centů na akcii, takže překonal očekávání analytiků, kteří jej podle průzkumu firmy Reuters Research odhadovali v průměru na 20 centů na akcii.
Tržby se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšily o 12 procent na 401,6 milionu dolarů. Objem inzerce v americké verzi listu The Wall Street Journal stoupl o 6,3 procenta, napsala agentura Reuters.
Společnost očekává, že její zisk ve druhém čtvrtletí přesáhne 30 centů na akcii. Tento odhad je založen na předpokladu, že bude pokračovat růst poptávky po inzerci v americkém vydání listu The Wall Street Journal.