Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk firmy Tribune klesl, i když rostly tržby z reklamy

Redakce MAM16. 4. 2004

Čistý zisk americké mediální společnosti Tribune se v letošním prvním čtvrtletí snížil kvůli investičním ztrátám. Firma, která je vydavatelem listů Chicago Tribune a Los Angeles Times dodala, že tržby z televizní a novinové reklamy stouply.
Čistý zisk klesl na 120,7 milionu dolarů, tedy 35 centů na akcii, ze 141,1 milionu ve stejném období loňského roku, kdy byly výsledky podpořeny jednorázovým příjmem z prodeje jedné rozhlasové stanice. Bez zahrnutí mimořádných položek se zisk sice zvýšil na 40 centů z předchozích 39 centů na akcii, zaostal však za očekáváním analytiků, kteří jej odhadovali v průměru na 43 centů na akcii.
Provozní příjmy společnosti stouply v prvním čtvrtletí o tři procenta na 1,33 miliardy dolarů z 1,29 miliardy před rokem. Příjmy z vydavatelských aktivit se zvýšily rovněž o tři procenta na jednu miliardu dolarů a příjmy z televizních aktivit stouply dokonce o šest procent na 306 milionů dolarů. Firma dnes rovněž potvrdila, že v celém letošním roce očekává nárůst provozních příjmů o zhruba šest procent, napsala agentura Reuters.

×

Mediaprint musí státu za deník Impuls zaplatit 100 000 korun

Starší článek

Stavební veletrhy v Brně zaplní všechny pavilony Výstaviště

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více