Zisk firmy Tribune klesl, i když rostly tržby z reklamy
Čistý zisk americké mediální společnosti Tribune se v letošním prvním čtvrtletí snížil kvůli investičním ztrátám. Firma, která je vydavatelem listů Chicago Tribune a Los Angeles Times dodala, že tržby z televizní a novinové reklamy stouply.
Čistý zisk klesl na 120,7 milionu dolarů, tedy 35 centů na akcii, ze 141,1 milionu ve stejném období loňského roku, kdy byly výsledky podpořeny jednorázovým příjmem z prodeje jedné rozhlasové stanice. Bez zahrnutí mimořádných položek se zisk sice zvýšil na 40 centů z předchozích 39 centů na akcii, zaostal však za očekáváním analytiků, kteří jej odhadovali v průměru na 43 centů na akcii.
Provozní příjmy společnosti stouply v prvním čtvrtletí o tři procenta na 1,33 miliardy dolarů z 1,29 miliardy před rokem. Příjmy z vydavatelských aktivit se zvýšily rovněž o tři procenta na jednu miliardu dolarů a příjmy z televizních aktivit stouply dokonce o šest procent na 306 milionů dolarů. Firma dnes rovněž potvrdila, že v celém letošním roce očekává nárůst provozních příjmů o zhruba šest procent, napsala agentura Reuters.