Zemřel novinář Ondřej Sekora

6. 4. 2004 13:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V sobotu 3. dubna zemřel ve věku 73 let novinář Ondřej Sekora. Přátelé a kolegové se s ním rozloučí ve čtvrtek v obřadní síni krematoria v Praze Strašnicích. Pietní akt se bude konat ve 14:00.
Sekora působil v mnoha novinách a časopisech, například v Literárních novinách. V roce 1965 zakotvil natrvalo v časopise Umění a řemesla, do kterého psal články o lidové umělecké výrobě a uměleckém řemesle.
Soustavně se také věnoval literárnímu a uměleckému odkazu svého otce, jehož knihy Ferda mravenec, Čmelák Aninka či Trampoty brouka Pytlíka patří stále k nejoblíbenějším. Otcova kresba hrobečku broučka se žlutým kvítkem zdobí i smuteční oznámení.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.