Yahoo! hodlá zavést v Číně internetové aukce

15. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetová společnost Yahoo! Inc se v Číně chystá zavést v polovině roku internetové aukce. Aukce budou určeny pro čínské spotřebitele z řad jednotlivců a malých a středně velkých firem. Organizovat je bude společný podnik Yahoo!, kterou firma založila s čínským portálem Sina.com. Uvedl to zakladatel společnosti Jerry Yang.
Kalifornská Yahoo! obnovila svou invazi na čínský trh v minulém roce, když koupila čínskou softwarovou firmu 3721 Network Software Co za 120 milionů dolarů. Yahoo! sází na zkušenosti 3721 v internetovém vyhledávání, kde jsou jejími konkurenty americký Google a čínští rivalové Baidu.com či Zhoungsou.com.
Zájem Yahoo! přitahují také internetová kasina, o něž v Číně a Jižní Koreji sílí zájem. Dohodu pro spolupráci v této oblasti s čínským partnerem proto Yahoo! nevylučuje. „I nadále jsme přesvědčeni, že je pro nás Čína trhem na skutečně dlouhou dobu,“ uvedl Yang k dalším internetovým aktivitám Yahoo! v Číně.
Manažeři kalifornské společnosti odmítli uvést finanční podmínky čínských aktivit. Hlavním zdrojem příjmů Yahoo! v Číně je reklama, aukce budou pro Yahoo! představovat druhý zdroj. Konkurenty na tomto trhu bude mít Yahoo! ve společnostech eBay Inc či Alibaba.com Corp, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.