Vývoj v distribuci tisku

5. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Vývoj v distribuci tisku

Vydavatelství časopisů Omega Publishing Group a Motor-Presse Bohemia se rozhodla pro exkluzivní distribuci svých titulů pomocí distribuční společnosti Mediaprint & Kapa. Obrat ve volném prodeji představuje u obou vydavatelů cca 360 mil. Kč. Počet exkluzivních smluv uzavřených s Mediaprintem se tak vyšplhal na 18. Konkurenční distribuční společnost PNS získala v posledních dvou měsících exkluzivně několik vydavatelství, jejichž maloobchodní obrat dosahuje více než 330 mil. Kč ročně. Celkem má PNS uzavřeno 60 exkluzivních smluv na distribuci. Celkový obrat trhu distribuce tisku se odhaduje na cca 8,3 mld. Kč. Odhady podílů na trhu jednotlivých distributorů se rozcházejí: Mediaprint hodnotí svůj současný podíl na 31 %, PNS pak tvrdí, že jí patří 80 % trhu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.