Večerní podíl Novy minulý týden stoupl na 47 %, druhá ČT1
Televizi Nova minulý týden stoupl podíl sledovanosti v hlavním vysílacím čase na 47 procent z předchozích 45,9 procenta. První program České televize si v prime time ve 14. týdnu mírně polepšil a s podílem 21,6 procenta těsně předčil Primu, která zaostala o tři desetiny procentního bodu. Méně diváků večer přilákala ČT2, která ztratila z 8,5 na 5,8 procenta.
Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Celodenní podíl Novy činil minulý týden 44 procent. Následovala Prima s 22 procenty a ČT1 s necelými 21 procenty. Menšinový kanál ČT2 získal minulý týden asi 7,6 procenta trhu.
Nejsledovanějším pořadem týdne byly tradičně Televizní noviny Novy, na které se dívaly v neděli zhruba tři miliony diváků starších patnácti let. Po hlavní zpravodajské relaci se na 5. až 6. místě na Nově umístil pořad Česko hledá SuperStar, který přitáhl 2,68 milionu dospělých.
Na ČT1 vidělo Události 1,54 milionu lidí. Mezi prvních šest míst sledovanosti se vešly vedle zpravodajství ještě Cestománie a Černí baroni. Z programové nabídky Primy nejvíc dospělých diváků, 1,42 milionu, přilákal středeční seriál Třicet případů majora Zemana, druhá byla Rodinná pouta. Na ČT2 kraloval hokej, finálová série extraligy mezi Slavií a Zlínem.