Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Večerní podíl Novy minulý týden stoupl na 47 %, druhá ČT1

Redakce MAM7. 4. 2004

Televizi Nova minulý týden stoupl podíl sledovanosti v hlavním vysílacím čase na 47 procent z předchozích 45,9 procenta. První program České televize si v prime time ve 14. týdnu mírně polepšil a s podílem 21,6 procenta těsně předčil Primu, která zaostala o tři desetiny procentního bodu. Méně diváků večer přilákala ČT2, která ztratila z 8,5 na 5,8 procenta.
Vyplývá to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Celodenní podíl Novy činil minulý týden 44 procent. Následovala Prima s 22 procenty a ČT1 s necelými 21 procenty. Menšinový kanál ČT2 získal minulý týden asi 7,6 procenta trhu.
Nejsledovanějším pořadem týdne byly tradičně Televizní noviny Novy, na které se dívaly v neděli zhruba tři miliony diváků starších patnácti let. Po hlavní zpravodajské relaci se na 5. až 6. místě na Nově umístil pořad Česko hledá SuperStar, který přitáhl 2,68 milionu dospělých.
Na ČT1 vidělo Události 1,54 milionu lidí. Mezi prvních šest míst sledovanosti se vešly vedle zpravodajství ještě Cestománie a Černí baroni. Z programové nabídky Primy nejvíc dospělých diváků, 1,42 milionu, přilákal středeční seriál Třicet případů majora Zemana, druhá byla Rodinná pouta. Na ČT2 kraloval hokej, finálová série extraligy mezi Slavií a Zlínem.

×

České dráhy připravují časopis

Starší článek

Deutsche Telekom přehodnocuje média

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více