V soutěži o nejlepší tiskový inzerát bodovala nejvíce Euro RSCG
Reklamní agentura Euro RSCG si odnesla nejvíce ocenění z pravidelné soutěže o nejlepší inzerát v periodickém tisku Zlatý štoček. Práce Euro RSCG získaly Zlatý štoček ve čtyřech z deseti vyhlášených kategorií. Po dvou nejvyšších oceněních si odnesly agentury Young&Rubicam Praha a Leo Burnett Advertising. Po jednom ocenění získaly agentury TBWA a Kristian. Vyhlášení výsledků proběhlo ve čtvrtek večer v restauraci Copacabana.
Euro RSCG bodovala s kampaněmi pro Citröen, Komerční banku, Kimberly-Clark a Microsoft. LBA uspěla s pracemi pro Eurotel a v kategorii nadačních inzerátů s kampaní pro Amnesty International. Young&Rubicam uspěla s kampaněmi pro Hranipex a Sony. TBWA byla oceněna za inzerát Absolut Vodky a agentura Kristian za práci pro společnost Ringier.
Současně s vyhlášením výsledků soutěže Zlatý štoček za rok 2003 proběhlo také zveřejnění výsledků třetího ročníku soutěže i.Reklama o nejlepší reklamu na českém internetu v roce 2003. V kategorii standardní internetová reklama si první místo odnesla agentura Cayenne Ledoborec za kampaň pro Škodu Auto. V kategorii nestandardních internetových formátů získala nejvíce hlasů poroty práce agentur Advertures a DDB pro České radiokomunikace.
Zlatý štoček v letošním roce zaznamenal významné změny, které se dotkly soutěžních kategorií a kritérií hodnocení. Přihlášené inzeráty byly hodnoceny podle kritérií, která vyplývají za závěrů výzkumu účinnosti tiskové reklamy realizovaného agenturou Millward Brown. V tomto ročníku proběhla soutěž v deseti kategoriích, které odpovídají produktovým kategoriím s nejvyšším celoročním obratem v periodickém tisku. Změnil se také způsob vyhlašování výsledků. Porota na rozdíl od minulých let, kdy bylo určováno pořadí na 1. – 3. místě, letos z pěti nominovaných vybírala nejlepší inzerát, který ocenila Zlatým štočkem. Přihlášené práce posuzovala porota vedená předsedou Danielem Šturmem.
Porota soutěže i.Reklama hodnotila celkem 55 přihlášených prací. To je významný nárůst proti druhému ročníku, kdy se soutěže účastnilo 35 internetových reklam. Dynamicky se vyvíjí zejména kategorie nestandardní internetové reklamy, kde počet přihlášených proti předchozím letům přesáhl počet standardních formátů.
-mav-