Tento týden ADC rozdá Louskáčky

5. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Slavnostní vyhlášení vítězů devátého ročníku soutěže o nejkreativnější domácí reklamu Louskáček proběhne 9. dubna v pražské Lucerně. Následovat bude afterparty na Novotného lávce.
Na shortlist se letos kvalifikovalo 56 soutěžních prací. Nejvíce zástupců na něm má Leo Burnett, jenž získal celkem 12 nominací. Následuje Euro RSCG New Europe (6), Kaspen (5), s odstupem pak McCann-Erickson a Ad Wood.
Jednotlivé kategorie posuzovaly specializované poroty, kmenovou jury tvořilo deset porotců: Věra Česenková (LBA), Alena Foustková (Euro RSCG New Europe), Petr Holický (TBWA), Martin Charvát (Mark/BBDO), Oto Klempíř (Ogilvy & Mather), Ondřej Mencl (DDB), Tomáš Otradovec (Kaspen), Philip Pěč (MCE), Yaro Pružinec (Saatchi & Saatchi) a Petr Stančík (Y&R), 20 ve specializovaných porotách.
Porota udělila celkem 3 zlaté, 10 stříbrných a 24 bronzových Louskáčků. Soutěž organizuje profesní sdružení Art Directors Club (ADC). Český Louskáček je součástí Directors Club of Europe Awards, vítězné práce automaticky postupují do této evropské soutěže, jež se koná v Londýně.


01_Louskacek_19.jpg ()
Z cirkusu do Lucerny. Zatímco minulý rok vyhlašoval výsledky Marek Eben v cirkuse, letos to bude pražská Lucerna.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.