Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stratosféra a HF 2000 musí vysvětlit svůj postoj k Unii vydavatelů

Redakce MAM27. 4. 2004

Novým členem Unie vydavatelů se rozhodnutím představenstva této profesní organizace stane vydavatelství Mediacop. Další tři zájemci o členství, Stratosféra, Hearst-Stratosféra a Hachette Filipacchi 2000, byli prozatím odmítnuti s tím, že by měli podrobněji vysvětlit svou změnu postoje k unii. Tito vydavatelé totiž z UVDT vystoupili před třemi lety na protest proti změně stanov UVDT. O návratu začaly společnosti Stratosféra a HP 2000 mluvit po projednávání zákona o DPH v souvislosti se sílícími hlasy ze strany časopiseckých vydavatelů po nutné reformě unie.
Představenstvo UVDT se také rozhodlo navrhnout valné hromadě schválení své nové struktury. Představenstvo by dle vlastního návrhu mělo být v budoucnu složeno celkem ze sedmi zástupců, přitom dva by měli reprezentovat vydavatele deníků, dva deníků a časopisů a tři zbývající členové by měli vzejít z čistě časopiseckých vydavatelství.

×

Belgičany budou od kouření odrazovat snímky zničených orgánů

Starší článek

Speciální a tmavá piva postupně oživují poptávku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více