Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Strach o zaměstnance v Iráku vedl televize USA ke spolupráci

Redakce MAM13. 4. 2004

Obavy o bezpečnost zaměstnanců v Iráku vedly pět velkých amerických televizních stanic ke společnému, takzvanému poolovému, krytí událostí v současné nejnebezpečnější oblasti. Sdělila to agentura AP s tím, že jde o neobvyklý krok u těchto médií.
Stanice CNN, ABC, CBS, NBC a Fox News Channel se dohodly přebírat obrazové zpravodajství od jednoho společného televizního týmu, který působí mezi americkými jednotkami v irácké Fallúdže. Toto město západně od Bagdádu je od tamního zabití čtyř amerických podnikatelů a znetvoření jejich těl místem největšího napětí a násilí v Iráku.
Vedoucí zpravodajství CNN Eason Jordan přiblížil tamní nebezpečnou situaci sdělením, že redaktor CNN v poolu Tomas Etzler utrpěl při jednom z pondělních útoků rebelů lehká zranění hlavy a krku. “Není tam žádná policie, civilisté se zapojují do bojů, je to velmi nestabilní situace. Zákon a pořádek moc neplatí,” přitakal člen vedení NBC Bill Wheatley.
Podle něj jde o bezprecedentní míru spolupráce, která zahrnuje nejen lidské zdroje, ale i veškerou techniku a ostatní zázemí.
“Skutečně v Iráku necítím žádné konkurenční napětí. V prvé řadě cítím potřebu zajistit našim lidem bezpečí a potřebný materiál, aby se mohla informovat americká veřejnost,” prohlásil viceprezident ABC Paul Slavin.

×

V hitparádě nejprodávanějších CD vede Babylon Jaromíra Nohavici

Starší článek

SPIR: Seznam.cz vystoupil, iDnes zůstává

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více