Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STEM/MARK: Většina mladých Čechů chce na dovolenou do zahraničí

Redakce MAM27. 4. 2004

Většina mladých Čechů chce trávit dovolenou v zahraničí, zůstat v republice je moc neláká a navíc svou vlast příliš neznají. Naopak rodiny s malými dětmi a senioři mají o rekreaci v České republice větší zájem. Vyplynulo to z průzkumu agentury STEM/MARK.
Rodiny s malými dětmi a senioři volí dovolenou v republice zejména kvůli její finanční dostupnosti. Pro rodiny je důležité i to, že nemusí daleko cestovat. Starší lidé se zase cítí bezpečněji, pokud tráví dovolenou v Česku, blízko mají lékařskou péči a nemusejí se bát, že se nedomluví, řekl Jan Tuček z agentury. Rodiny s většími dětmi a manželé s odrostlými potomky tráví ve své vlasti zejména aktivní dovolenou, poznávají památky, věnují se pěší turistice nebo jezdí na kolech.
Polovina respondentů, která dává přednost dovolené v ČR, tak činí většinou kvůli její finanční dostupnosti. Téměř polovina jich také tvrdí, že je Česko hezčí než jiné státy. Zhruba pětina lidí si myslí, že je třeba nejdřív poznat vlastní zemi.
Podle průzkumu chybí lidem zejména větší propagace domácího cestovního ruchu, informace o českých turistických oblastech. Cestovní kanceláře nabízejí spíš zahraniční dovolené a člověk se málo dostane k nabídce rekreace v Česku, míní respondenti. “Lidé také moc často nepovažují Českou republiku za atraktivní destinaci,” uvedl Tuček.
Aby Češi dali přednost dovolené v tuzemsku před zahraničím, přivítali by větší nabídku aktivit a cílených programů, vyšší hygienickou úroveň v rekreačních střediscích a kvalitnější služby.

×

Disney vedle filmů prodává i hudbu

Starší článek

Ganal z BMW: Zájemců o luxusní auta bude v Česku víc než jinde

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více