Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STEM/MARK: Pětina Čechů je ochotná kvůli poplatkům změnit banku

Redakce MAM22. 4. 2004

Pětina občanů připouští, že výše bankovních poplatků může být u nich důvodem pro změnu banky. Ukázal to průzkum společnosti STEM/MARK mezi tisícovkou lidí. Pro další třetinu obyvatelstva jsou poplatky důležitým kritériem pro výběr banky, zatímco pětině klientů jsou poplatky lhostejné.
Téměř všichni občané mají alespoň nějaké finanční prostředky v bance a jsou schopni označit některou z bank působící na českém bankovním trhu za svoji mateřskou. Pouze osm procent dotázaných v této souvislosti neuvedlo žádnou banku.
Nejvíce zohledňují výši bankovních poplatků klienti Poštovní spořitelny, naopak nejméně často zvolili tuto odpověď klienti ČSOB. Za nejlépe informované o výši bankovních poplatků lze považovat klienty GE Capital Bank.
Poplatky za bankovní služby jsou v České republice většinou vyšší než například v zemích Evropské unie. Domácí banky, které jsou v zahraničních rukou, si navíc za služby účtují více než jejich zahraniční matky ve své zemi. V některých evropských státech jsou přitom základní bankovní služby, například výběr z bankomatů a výběr hotovosti na mateřské přepážce, zcela zdarma.
Různé poplatky a provize bankám vynášejí stále více peněz. Podle analytiků budou v příštích letech růst především poplatky u přímého bankovnictví.

×

Mediální rada zahájila správní řízení s ČT, ČRo a Novou

Starší článek

ČT bude vysílat spoty stran kandidujících do parlamentu EU

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více