Stavební veletrhy v Brně zaplní všechny pavilony Výstaviště

16. 4. 2004 08:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní stavební veletrhy v Brně letos ohlásily více než 52 000 metrů čtverečních obsazené plochy Výstaviště, všechny pavilony se tak zcela zaplní. Na akci se od 20. do 24. dubna představí více než 1300 firem z 21 zemí, což je zhruba na stejné úrovni jako loni. Pořadatelé očekávají kolem 100 000 návštěvníků, řekl manažer projektu Rudolf Böhm.
Návštěvníci letos v okolí pavilonů neuvidí vystavené velké stavební stroje. Jejich výrobci se obdobných akcí účastní vždy jednou za dva roky. Stavební veletrhy letos tvoří šestice akcí IBF, SHK Brno, Urbis, New Simet, Envibrno a novinka Elektro. Slavnostní zahájení se uskuteční v úterý 20. dubna v Rotundě, společně se startem Evropského stavebního fóra.
Nejvýznamnější akcí stavebních veletrhů je Kongres starostů a primátorů, kam se zatím přihlásilo 350 účastníků. Své zástupce sem vyšle 26 měst a obcí včetně sedmi krajů. Primátor Brna Petr Duchoň uvedl, že Svaz měst a obcí zde podepíše dohodu s vládou o zavedení pravidelných konzultací k vládní politice s dopadem na samosprávu. „Setkání by se měla konat nejméně jedenkrát ročně,“ doplnil primátor.
Podle Böhma předchází veletrhům takzvaná Ouvertura v pavilonu Brno, a to v pondělí od 18:00 na téma Památky, památkáři, inženýři, architekti. Na úterní zahájení naváže Envikongres o nových ekologických směrnicích a večerní předání Zlatých medailí IBF, SHK Brno a Elektro, opět v Rotundě pavilonu A.
Podle profesního Svazu podnikatelů ve stavebnictví roste stavební výroba nepřetržitě již devět měsíců a zastavit by ji neměl vstup do Evropské unie ani zvýšení daně z přidané hodnoty. V únoru výroba meziročně stoupla o 9,9 procenta, zatímco v lednu se zvýšila o 15 procent. V jarních měsících by nárůst mohl být podle zástupců firem opět až dvouciferný.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení