Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stavební veletrhy v Brně zaplní všechny pavilony Výstaviště

Redakce MAM16. 4. 2004

Mezinárodní stavební veletrhy v Brně letos ohlásily více než 52 000 metrů čtverečních obsazené plochy Výstaviště, všechny pavilony se tak zcela zaplní. Na akci se od 20. do 24. dubna představí více než 1300 firem z 21 zemí, což je zhruba na stejné úrovni jako loni. Pořadatelé očekávají kolem 100 000 návštěvníků, řekl manažer projektu Rudolf Böhm.
Návštěvníci letos v okolí pavilonů neuvidí vystavené velké stavební stroje. Jejich výrobci se obdobných akcí účastní vždy jednou za dva roky. Stavební veletrhy letos tvoří šestice akcí IBF, SHK Brno, Urbis, New Simet, Envibrno a novinka Elektro. Slavnostní zahájení se uskuteční v úterý 20. dubna v Rotundě, společně se startem Evropského stavebního fóra.
Nejvýznamnější akcí stavebních veletrhů je Kongres starostů a primátorů, kam se zatím přihlásilo 350 účastníků. Své zástupce sem vyšle 26 měst a obcí včetně sedmi krajů. Primátor Brna Petr Duchoň uvedl, že Svaz měst a obcí zde podepíše dohodu s vládou o zavedení pravidelných konzultací k vládní politice s dopadem na samosprávu. “Setkání by se měla konat nejméně jedenkrát ročně,” doplnil primátor.
Podle Böhma předchází veletrhům takzvaná Ouvertura v pavilonu Brno, a to v pondělí od 18:00 na téma Památky, památkáři, inženýři, architekti. Na úterní zahájení naváže Envikongres o nových ekologických směrnicích a večerní předání Zlatých medailí IBF, SHK Brno a Elektro, opět v Rotundě pavilonu A.
Podle profesního Svazu podnikatelů ve stavebnictví roste stavební výroba nepřetržitě již devět měsíců a zastavit by ji neměl vstup do Evropské unie ani zvýšení daně z přidané hodnoty. V únoru výroba meziročně stoupla o 9,9 procenta, zatímco v lednu se zvýšila o 15 procent. V jarních měsících by nárůst mohl být podle zástupců firem opět až dvouciferný.

×

Zisk firmy Tribune klesl, i když rostly tržby z reklamy

Starší článek

McDonald’s zahájil kampaň proti obezitě

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více