Sport bude komunikovat
Vydavatelství Ringier ČR se rozhodlo podpořit novou podobu deníku Sport (průměrný prodaný náklad v únoru 69 721) a investovat do televizní reklamní kampaně. Tři různé spoty pochází z dílny reklamní agentury Kaspen a jejich hlavním cílem je aktualizovat značku. Podle výsledků výzkumů je totiž sice obecné povědomí o deníku Sport poměrně vysoké, ale většina dotázaných neznala obsah a netušila, co vše jim může deník nabídnout. Vydavatelství Ringier se pro kampaň a relaunch rozhodlo i proto, že letošní rok je považován díky řadě sportovních událostí za rok sportu (MS v hokeji, fotbalové Euro, letní OH v Aténách). Cílem kampaně je představit deník jako noviny plné informací, zajímavostí a zákulisních reportáží ze světa sportu. Tomu odpovídá i slogan kampaně “Deník Sport vás zapojí do hry”.
-pav-