Spolupráce AdWatch a Mail.ru

13. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Spolupráce AdWatch a Mail.ru
Druhý nejnavštěvovanější ruský internetový portál Mail.ru uzavřel kontrakt s reklamní agenturou AdWatch, která bude výhradním prodejcem reklamy na jeho stránkách po dobu jednoho roku s možností opce. Mail.ru inzeruje, že prodává bannery formátu 600 x 90 mm a 240 x 400 na první stránce portálu a bannery 240 x 400 na startovní stránce e-mailové služby, kde uživatelé uvedou svůj login a heslo. Na těchto nejvíce žádaných pozicích inzerují hlavní zadavatelé na ruském trhu: mobilní operátoři, automobilky, pojišťovny, výrobci rychloobrátkového zboží apod.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.