Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnosti Reuters klesly příjmy z předplatného

Redakce MAM21. 4. 2004

Světová zpravodajská a informační společnost Reuters Group zaznamenala v prvním čtvrtletí pokles příjmů z předplatného o 8,4 procenta. Přestože jde o nepříznivou zprávu, výsledek je lepší, než čekali analytici. Reuters nicméně řekl, že zatím není v pozici, aby mohl “bouchnout šampaňské”. S poklesem tržeb Reuters počítá i ve druhém čtvrtletí.
Příjmy z předplatného jsou pro Reuters životně důležité a na celkových tržbách se podílejí z největší části. Reuters ve druhém čtvrtletí čeká další zlepšení a pokles tržeb z předplatného asi o šest až 6,5 procenta. Bude to však lepší výsledek, než se očekává na trhu.
Reuters je především poskytovatelem finančních informací v reálném čase, které dodává bankám, makléřským společnostem a také zpravodajským agenturám. Reuters se agenturnímu zpravodajství věnuje i sám, k jeho hlavním aktivitám ale tato činnost nepatří. S dalším zpomalením poklesu tržeb podnik počítá ve druhé polovině roku.
Reuters doplatil na strmý pád akciových trhů v letech 2000 až 2003, který se mimo jiné projevil zhoršením finanční situace řady makléřských firem. Ty ve snaze šetřit na nákladech odhlašovaly předplatné a ovlivnily tak i hospodaření společnosti Reuters, což se projevilo propadem jejích akcií na mnohaletá minima.
Příjmy z předplatného se na tržbách Reuters podílejí asi z 90 procent. Podnik má i většinový podíl ve společnosti Instinet, což je elektronický systém pro obchodování s akciemi. Ředitel Reuters Group Tom Glocer upozornil, že ve druhé polovině roku se může tempo zlepšování zpomalit, protože se projeví důsledek některých fúzí v bankovním sektoru.
Glocer se zmínil o sloučení bankovních ústavů J.P. Morgan Chase & Co a Bank One na straně jedné, a FleetBoston Financial a Bank of America na straně druhé. Banky po sloučení většinou sníží počet zaměstnanců a nepotřebují ani tolik počítačů. Další pokles tržeb přijde v souvislosti s rozhodnutím podniku stáhnout z volně dostupných portálů šíření některých zpráv.

×

Firma CCS s hrou o ceny a reklamní kampaní

Starší článek

Grapo s oceněním

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více