SPIR: Seznam.cz vystoupil, iDnes zůstává

13. 4. 2004 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový portál Seznam.cz vystoupil z profesního Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Informaci pro M&M potvrdil předseda představenstva Seznam.cz Ivo Lukačovič. „Seznam již také nadále nebude se SPIR spolupracovat na sociodemografickém výzkumu českého internetu NetMonitor,“ uvedl Ivo Lukačovič. Seznam společně s výzkumnou agenturou iAudit International a mediální agenturou MediaCom Interactive před časem založil konkurenční sdružení Interactive Advertising Bureau (IAB). Setrvání ve SPIR naopak potvrdil server iDnes vydavatelství Mafra. Ve výkonné radě SPIR pouze nahradí zástupce ředitele inzerce Mafra Petra Stuchlíka Petr Matoušek. „Důvodem je má časová zaneprázdněnost. Pozice Mafry vůči SPIR se naprosto nemění,“ vysvětlil Stuchlík.

-Martin Schreier-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.