Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Soutěž AZ-kvíz mění dekoraci a grafiku

Redakce MAM2. 4. 2004

Vědomostní soutěž České televize AZ – kvíz změní po více než 1300 odvysílaných dílech grafiku a dekoraci. “Jsme zřejmě nejdéle vysílaný soutěžní pořad v Česku – přes sedm let. Vše v životě se mění, takže i my bychom chtěli trochu změnit svou podobu,” řekl dnes novinářům režisér Eugen Sokolovský mladší.
Nová dekorace umožňuje měnit podle potřeby barvu studia nasvícením. “Snažila jsem se, aby nepůsobila rušivě a dala se obměňovat,” uvedla autorka dekorací Věra Hladíková. Svou novou koncepci označuje jako kombinaci materiálů s vysokým světelným efektem s logem soutěže. Pro nejbližší díly pořadu zvolili autoři modro-zlatou kombinaci barev a počkají na ohlas diváků. Nová dekorace stála 250.000 korun.
Novinkou budou i skryté titulky pro neslyšící diváky. Kvůli lepšímu přehledu pro barvoslepé diváky grafici změní dosud pouze barevně odlišená políčka, která získávají soutěžící. “Takto v jiných soutěžích většinou na handicapované nemyslí,” tvrdí Sokolovský. Změní se i oblékání obou moderátorů – Aleše Zbořila a Evy Brettschneiderové.
Soutěž se natáčí vždy v bloku čtyři dny po čtyřech dílech. Diváci ji mohou sledovat ve všední dny navečer na programu ČT 1.

×

PNS tvrdí, že zvýšila tržní podíl; Mediaprint s tím nesouhlasí

Starší článek

Vydavatel MfD podal žalobu na a.s. Mladá fronta pro nekalou soutěž

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více