TITULEK: Slovenský reklamní trh roste
Objem reklamy na slovenském trhu stále roste. Vloni dosáhl podle monitoringu společnosti TNS 16,94 mld. Sk, což představuje meziroční nárůst o 12 %. Podle Ivana Šimka, ředitele TNS, je však toto číslo nadhodnocené, protože nebere v úvahu slevy a různé akce médií pro zadavatele. Reálné výdaje na reklamu dosáhly podle kvalifikovaných odhadů zhruba 7,72 mld. Sk. V porovnání s rokem 2002 jde o nárůst o zhruba 800 mil. Sk. Lídrem na reklamním trhu Slovenska je televize. Reálné výdaje na reklamu v televizi vzrostly o 10 %, přičemž se na nich nejvíce podílela TV Markíza.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?