Slovenský reklamní trh roste

13. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

TITULEK: Slovenský reklamní trh roste
Objem reklamy na slovenském trhu stále roste. Vloni dosáhl podle monitoringu společnosti TNS 16,94 mld. Sk, což představuje meziroční nárůst o 12 %. Podle Ivana Šimka, ředitele TNS, je však toto číslo nadhodnocené, protože nebere v úvahu slevy a různé akce médií pro zadavatele. Reálné výdaje na reklamu dosáhly podle kvalifikovaných odhadů zhruba 7,72 mld. Sk. V porovnání s rokem 2002 jde o nárůst o zhruba 800 mil. Sk. Lídrem na reklamním trhu Slovenska je televize. Reálné výdaje na reklamu v televizi vzrostly o 10 %, přičemž se na nich nejvíce podílela TV Markíza.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení