Slovenskému internetu kraloval v únoru zoznam před sme a azet

6. 4. 2004 14:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejnavštěvovanějšími slovenskými internetovými stránkami byly v únoru portály vyhledávače zoznam.sk, deníku Sme (sme.sk) a stránky azet.sk. Vyplývá to z údajů společnosti TNS, která v únoru monitorovala 563 internetových serverů s doménou .sk.
Portál zoznam.sk, který je obdobou českého vyhledávače seznam.cz, měl v lednu 539 266 unikátních návštěvníků, což bylo o 65 829 více než v předchozím měsíci. Zoznam vede žebříčky návštěvnosti dlouhodobě a v únoru si náskok ještě zvýšil. Následovaly domény sme.sk (277 856), azet.sk (271 659), orangeportal.sk (216 992) a post.sk (216 391).
Podle TNS si v únoru sledované stránky s doménami .sk prohlédlo celkově 1 103 963 unikátních návštěvníků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.