Sledovanost TV globálně roste

5. 4. 2004 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Sledovanost TV globálně roste
Za posledních 10 let se v Evropě zvýšila délka sledování televize o 21 min. na 3 hodiny 26 min. Vyplývá to z analýzy Eurodata TV Worldwide, kterou zveřejnila společnost Médiamétrie. Největšími konzumenty televize v rámci Evropy jsou Řecko, Itálie, Velká Británie a Portugalsko. Celosvětově je průměrná doba sledování televize 3 hodiny a 39 minut, prvenství mají USA (4.25). Nejsledovanější je hraný žánr, přičemž diváci upřednostňují seriály před filmy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.