Škoda je v Británii druhou nejoblíbenější značkou auta

20. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Automobily značky Škoda jsou druhými nejoblíbenějšími vozy v Británii po japonské značce Lexus. Proti roku 2003 si Škoda v nejnovější anketě, kterou zveřejnila britská marketingová agentura J.D. Power and Associates, polepšila o dvě příčky.
„Zatímco Lexus dělá dojem i nadále, zjevení Škody jako jednoho z předních výrobců je pro mnohé překvapivým příběhem o úspěchu vzhledem k image, kterou měla před deseti lety,“ uvedl ředitel evropských aktivit J.D. Power and Associates Dave Sargent. Upozornil zároveň na znepokojivé umístění jiných evropských značek.
J.D. Power and Associates provedla průzkum mezi 23 000 britských motoristů. Agentura se motoristů v průzkumu ptala na spolehlivost vozu, účinnost, vzhled a mimo jiné i na úroveň služeb prodejců.
Z dvacítky nejoblíbenějších vozů je 14 z Japonska. Lexus je na špici spokojenosti mezi britskými motoristy již čtvrtý rok za sebou. V 11leté historii ankety se tento japonský model dostal na nejvyšší příčku také v celkovém hodnocení, proti minulému roku si polepšil o 17 na 878 bodů.
Třetí příčka nyní patří japonské Mazdě, následují Toyota a Honda. Teprve na šestém místě je další evropská značka, a to německá BMW. Následují japonská Daihatsu, Volvo ze Švédska, Audi a Subaru, napsala agentura Reuters.

HN, čtk, 20. 4. 2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.