Představenstvo Českého sdružení pro značkové výrobky zvolilo svým předsedou Tomáše Kadlece, generálního ředitele společnosti Coca-Cola Beverages ČR. Pozice byla předtím dlouhodobě neobsazená. Cílem 53členného sdružení je ochrana a podpora společných zájmů producentů značkových výrobků, uvádí se v jeho zprávě.
„Český spotřebitel je skeptičtější ke značkám a často upřednostňuje cenu před kvalitou. Proto je úloha sdružení na českém trhu mírně složitější než v zemích EU, ale beru to jako zajímavou výzvu,“ uvedl dvaapadesátiletý Kadlec.
Ve společnosti Coca-Cola Beverages pracuje od roku 1995, nejprve jako finanční ředitel a od roku 2002 jako generální ředitel. Od počátku devadesátých let byl finančním ředitelem společnosti General Motors Czechoslovakia.
Mezi členy sdružení patří domácí výrobci i dovozci rychloobrátkového značkového zboží, například Plzeňský Prazdroj, Opavia-LU nebo Unilever ČR. Organizace byla založena v roce 1993.
HN, čtk, 7. 4. 2004