Sdružení pro značkové výrobky povede Kadlec

7. 4. 2004 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Představenstvo Českého sdružení pro značkové výrobky zvolilo svým předsedou Tomáše Kadlece, generálního ředitele společnosti Coca-Cola Beverages ČR. Pozice byla předtím dlouhodobě neobsazená. Cílem 53členného sdružení je ochrana a podpora společných zájmů producentů značkových výrobků, uvádí se v jeho zprávě.
„Český spotřebitel je skeptičtější ke značkám a často upřednostňuje cenu před kvalitou. Proto je úloha sdružení na českém trhu mírně složitější než v zemích EU, ale beru to jako zajímavou výzvu,“ uvedl dvaapadesátiletý Kadlec.
Ve společnosti Coca-Cola Beverages pracuje od roku 1995, nejprve jako finanční ředitel a od roku 2002 jako generální ředitel. Od počátku devadesátých let byl finančním ředitelem společnosti General Motors Czechoslovakia.
Mezi členy sdružení patří domácí výrobci i dovozci rychloobrátkového značkového zboží, například Plzeňský Prazdroj, Opavia-LU nebo Unilever ČR. Organizace byla založena v roce 1993.

HN, čtk, 7. 4. 2004

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.