Sdružení: Na trhu kreditních karet vede ČS před KB a HVB Bank

7. 4. 2004 12:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český trh kreditních karet ovládaly v loňském roce čtyři banky. První místo si s téměř 50procentním podílem drží Česká spořitelna. Druhá Komerční banka vydala kreditní kartu pro 18,2 % klientů. Těsně za ní se umístila HVB Bank, jejíž služeb využívá 17 % majitelů kreditních karet. Údaje Sdružení pro bankovní karty poskytla HVB Bank. Vyšší než desetiprocentní podíl na trhu si držela v roce 2003 ještě Citibank. Ostatní peněžní ústavy nezískaly na českém trhu kreditních karet podíl, který by přesahoval tři procenta. Celkový počet bankovních kreditních karet v České republice dosáhl ke konci loňského roku počtu 203 274 kusů. Podle odhadů Sdružení pro bankovní karty by se měl do roku 2005 zdvojnásobit. Ještě v roce 1999 bylo v České republice 5000 kreditních karet.

-zem, čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.