Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reader’s Digest vytvořil po ztrátě zisk

Redakce MAM29. 4. 2004

Americký vydavatel Reader’s Digest Association Inc. vytvořil za leden až březen zisk 2,2 milionu dolarů, zatímco loni uzavřel stejné období s čistou ztrátou 4,6 milionu. Společnosti mírně klesly tržby v Severní Americe. V účetnictví firmy jde o třetí fiskální čtvrtletí.
Celkové tržby společnosti se snížily na 561 milionů z 564 milionů dolarů. Čtvrtletní zisk na akcii dosáhl dvou centů, firma ale do výsledku zahrnula i jednorázové náklady čtyř centů na akcii za odpisy, které zaúčtovala proti plánu v předstihu. V těchto nákladech jsou i výdaje spojené se splácením dluhů.
Loni za leden až březen dosáhly mimořádné náklady Reader’s Digest na restrukturalizaci osmi centů na akcii. Podnik je zhruba uprostřed svého dvouletého plánu změn a v jeho hospodaření se již projevují úspory v nákladech, uvedl Reader’s Digest ve zprávě. Během dvouletého programu chce společnost snížit náklady nejméně o 70 milionů dolarů.
Celoroční zisk Reader’s Digest by letos mohl dosáhnout 65 až 75 centů na akcii, jak firma uváděla již dříve. Analytici odhadují tento zisk na 65 centů.

×

Ředitelem marketingu společnosti Benzina Tomáš Zikmund

Starší článek

Americká mediální skupina Time Warner zvýšila čtvrtletní zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více