Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Portály Google i Yahoo! přicházejí na výhody regionální inzerce

Redakce MAM16. 4. 2004

Největší internetový vyhledávač Google oznámil, že již brzy uvede do provozu svou novou službu regionální inzerce. Podle představitelů podniku se mají uživatelům různých zemí zobrazit na prvních místech vyhledaných odkazů především firmy z jejich okolí.
Google si od tohoto kroku slibuje příliv nových inzerentů, kteří o propagaci na webu zatím neměli zájem. Nová služba by podle deníku New York Times mohla zajímat i malé živnostníky, kteří odmítali elektronickou reklamu proto, že neoslovuje lidi přímo z jejich oblasti.
Podobnou službu s názvem SmartView již více než měsíc testuje konkurenční internetový portál Yahoo!. Oba rivalové chtějí nasadit nové metody inzerce co nejdříve.
Služba, kdy podniky platí za to, aby se při zadání určitého hesla do vyhledávače objevily na prvním místě, tvoří největší část příjmů většiny portálů.
Svět webových vyhledávačů ovšem včera zažil další významnou událost. Internetový obchod Amazon.com totiž uvedl do provozu testovací verzi nového internetového vyhledávače, kterému dal označení A9 a který pracuje s vyhledávací technologií společnosti Google. Nová služba uživatelům umožní mimo jiné i prohledávat digitální databázi obsahů knih, které má Amazon v nabídce.
Starší verzi služby vyhledávání v obsahu knih zavedl Amazon loni v říjnu. Nový produkt si ale již pamatuje předchozí uživatelova vyhledávání a na internetové stránce uchovává poznámky k vyhledávání.
Do služby A9 Amazon začlenil také placené reklamy od Googlu. Tisková mluvčí firmy nebyla podle agentury Reuters k zastižení, aby k nové verzi služby poskytla více informací.
Ve službách internetového vyhledávání je nyní silný konkurenční boj. Dominantními hráči na tomto trhu jsou společnosti Google a Yahoo!. O podíly na trhu budou bojovat také s divizí MSN Internet společnosti Microsoft, která svůj vstup na tento trh chystá. Bez šance není ani relativně nový portál Vivísimo.

Hospodářské noviny, 16. 4. 2004, Autor: (haf, čtk)

×

Místo nahoře získalo České televizi diváky

Starší článek

Média: Do nebezpečí na vlastní pěst

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více