Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pohřešovaní novináři: Česko hledá samo

Redakce MAM16. 4. 2004

Česká republika se v uplynulých hodinách prakticky přestala při pátrání po trojici nezvěstných novinářů spoléhat na oficiální informace z Iráku. Jakékoliv údaje o Michalu Kubalovi, Petru Klímovi a Vítu Pohankovi se snaží získat vlastními silami přímo na místě.
Tajné služby se pokusily aktivizovat síť svých informátorů, které tam Česko ještě před rokem mělo. Zatím to však podle zjištění HN výsledky nepřineslo.
“Nemohu potvrzovat, kde všude má země agenty, ale pokud v Iráku byli, je třeba vzít v úvahu, že válečným konfliktem se spolupráce mohla silně narušit,” uvedl bývalý šéf vojenské rozvědky Andor Šándor.
České úřady sestavily zvláštní skupinu, která připraví varianty, co stát bude dál podnikat.
Američané včera nabídli, že jejich vojáci osvobodí rukojmí zadržovaná v Iráku, pokud o to požádají jejich státy.
“Teď k případným scénářům nelze říci cokoli konkrétního,” řekl člověk, který se případem zmizelých Čechů zabývá.
Šest dní poté, co se tři čeští novináři naposledy ohlásili z Bagdádu, se ukazuje, že o jejich osudu se s jistotou ví jediné: minulou neděli zmizeli.
Všechno další jsou jen více či méně potvrzené spekulace. Česká diplomacie včera poprvé přiznala, že jednoznačně nemůže říct ani to, jestli byli Češi skutečně uneseni, nebo se stali obětí jiného kriminálního činu.
“To, že byli uneseni, není stoprocentně jisté. Ale přesto se k této variantě přikláníme jako k nejpravděpodobnější. Jediná jistota je, že jsou pohřešovaní,” připustil včera pro HN vyslanec v Bagdádu Martin Klepetko.
Stejně tak důkaz, že novináři České televize a rozhlasu žijí, do včerejška nikdo nepřinesl. Diplomaté pevně věří, že jsou v pořádku. “Stále nejsou důkazy, že žijí. Svědčí o tom jen indicie,” řekl náměstek ministra zahraničí Petr Kolář.

Hospodářské noviny, 16. 4. 2004, Autor: (ina, sim)

×

Média: Do nebezpečí na vlastní pěst

Starší článek

Na hokeji vydělá nejvíc reklama

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více