Pivní novinka Osto6 sází na styl
Jak jsme informovali již minulý týden, společnost Pivovary Staropramen chystá uvedení dlouho utajované novinky Osto6. Koncem minulého týdne firma informace odtajnila a představila svůj nový světlý ležák, při jehož prodeji bude sázet především na styl konzumace. Pivo je dodáváno ve třetinkách z čirého skla, s průhlednou etiketou a šroubovacím uzávěrem nazvaným “twist-off”. V tuto chvíli je novinka určená pro vybrané hudební kluby, diskotéky a bary, tedy výhradně on-trade. Cílovou skupinu tvoří muži ve věku 18-24 let s aktivním životním stylem, pro které byl nápoj upraven tak, aby byl méně hořký a s méně výraznou pivní vůní. Doporučená prodejní cena v klubech je cca 35 Kč. “Prodej Osto6 bude probíhat v několika fázích. První fáze bude zkušební, asi ve 40 podnicích po celé ČR,” uvedla pro M&M tisková mluvčí Pivovarů Staropramen Simona Krautová. Uvedení provází několik promoaktivit v místě prodeje, souhrnně nazvaných “Šroubuj o 106!”, a tedy odkazujících na způsob otvírání piva. V akci “Šroubky a matičky” příchozí muži obdrží šroubky různých velikostí a barvy, zatímco dívky dostanou matičky. Cílem je nalézt na místě odpovídající protějšek. Dvojice poté obdrží pár piv Osto6. Pro akci “Tričko” byla nachystána speciální trička s magnety pro odkládání uzávěrů. V místech prodeje jsou také na stropech umístěny obří magnety, kam mohou konzumenti odhazovat použité zátky.
-Bohuslav Bohuněk-