Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pivní novinka Osto6 sází na styl

Redakce MAM26. 4. 2004

Jak jsme informovali již minulý týden, společnost Pivovary Staropramen chystá uvedení dlouho utajované novinky Osto6. Koncem minulého týdne firma informace odtajnila a představila svůj nový světlý ležák, při jehož prodeji bude sázet především na styl konzumace. Pivo je dodáváno ve třetinkách z čirého skla, s průhlednou etiketou a šroubovacím uzávěrem nazvaným “twist-off”. V tuto chvíli je novinka určená pro vybrané hudební kluby, diskotéky a bary, tedy výhradně on-trade. Cílovou skupinu tvoří muži ve věku 18-24 let s aktivním životním stylem, pro které byl nápoj upraven tak, aby byl méně hořký a s méně výraznou pivní vůní. Doporučená prodejní cena v klubech je cca 35 Kč. “Prodej Osto6 bude probíhat v několika fázích. První fáze bude zkušební, asi ve 40 podnicích po celé ČR,” uvedla pro M&M tisková mluvčí Pivovarů Staropramen Simona Krautová. Uvedení provází několik promoaktivit v místě prodeje, souhrnně nazvaných “Šroubuj o 106!”, a tedy odkazujících na způsob otvírání piva. V akci “Šroubky a matičky” příchozí muži obdrží šroubky různých velikostí a barvy, zatímco dívky dostanou matičky. Cílem je nalézt na místě odpovídající protějšek. Dvojice poté obdrží pár piv Osto6. Pro akci “Tričko” byla nachystána speciální trička s magnety pro odkládání uzávěrů. V místech prodeje jsou také na stropech umístěny obří magnety, kam mohou konzumenti odhazovat použité zátky.

-Bohuslav Bohuněk-

×

Stratosféra, HF 2000 a Mediacop chtějí do UVDT

Starší článek

Šéf F1 Ecclestone podepsal s ITV smlouvu do roku 2010

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více